حافظه ssd جدید کمپانی اینتل رونمایی شد.

  • حافظه ssd جدید کمپانی اینتل رونمایی شد.
    حافظه ssd جدید کمپانی اینتل رونمایی شد.

    به گزارش نازشو – کمپانی بزرگ اینتل بار دیگر توانست با ارائه یکی از درایو های حالت جامد با حجم بسیار بالا را جهت تجاری سازی وارد بازار کند. حافظه ssd جدید این شرکت دارای حجم 32 ترابایتی است که در نوع خود بسیار فوق العاده و تک محسوب می شود و برای شرکت های بزرگ و دیتاسنتر ها یکی از بهترین ابزار ها می تواند باشد. همچنین شرکت اینتل این ابزار را بسیار کاربردی در رایانش ابری دانست و اعلام کرد که یکی از اهداف اصلی طراحی چنین حافظه ای این بوده است که بتواند در بهینه سازی فضا های ذخیره سازی ابری کمک کند و شاهد کیفیت جدید در این نوع از تکنولوژی ها باشیم.

    این شرکت تجهیزات رایانه ای آمریکایی درباره مزیت های اصلی این طراحی از حافظه را رت ذخیر سازی ، استفاده درست تر از فضا و همچنین کاهش هزینه های که برای خنک سازی می شود را اعلام کرده است این حافظه به هیچ عنوان برای رایانه های شخصی و شبکه های کوچیک طراحی نشده است و در رایانه های معمولی قابل استفاده نمی باشد و مشتریان اصلی این نوع حافظه ssd جدید اینتل کمپانی های بزرگ می باشد که در همین زمینه چندین شرکت آمریکایی بزرگ به همراه چند کمپانی کشور های شرق آسیایی از این نوع حافظه استقبال کردند و در سرور های خود این نوع حافظه نیز استفاده خواهند کرد که حتما شاهد بهبود تجربه کاربری خواهیم بود که کاربران آن را احساس کنند و قدرت این نوع حافظه را بدانند.

    امیدواریم این پست در زمینه علم و فناوری مورد توجه شما بازدیدکنندگان وب سایت نازشو قرار گرفته باشد اگر طرفدار چنین مطالبی هستید حتما در قسمت دیدگاه برای ما بنویسید ما استقبال می کنیم از نظرات شما برای تولید محتوا بیشتر در این زمینه.

 


اخبار سایت بلگ بیست حافظه ,اینتل ,کمپانی ,جدید ,شرکت ,سازی ,اینتل رونمایی ,کمپانی اینتل ,جدید کمپانی ,کمپانی اینتل رونمایی ,جدید کمپانی اینتل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آرچ فایل کتاب الکترونیکی | java,andurid,pdf دانلودستان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان رویارویی با واقعیت شرکت خدماتی بازرگانی پایا بردیای ایرانیان برای تو تخفیفان